luni, 30 ianuarie 2012

Nou record ! Prezentarea mea de pe authorSTREAM privind managementul calității în spital a ajuns la 3000 consultări.

Congrats! Your presentation has 3000 viewers.

Lumea este foarte interesată de acest subiect. Subiecte similare sunt căutate și pe blogul meu cu primordialitate. Sper să le placă vizitatorilor și să fie de acord cu ele.


Unsubscribe
Remember to display images
Dear Dionisie,
Congratulations! Your presentation titled "MANAGEMENTUL CALITATII in spital" has just crossed 3000 views.
Regards,
authorSTREAM Team

Cel mai vizitat subiect (postare) de pe blog-ul meu este cel referitor la perioada când am fost managerul Spitalului Municipal de Urgență „Elena Beldiman” din Bârlad. Datele statistice sunt relevante (7776 afișări de pagină).
Sper ca experiența împărtășită prin această postare să fie utilă și apreciată de vizitatori. Unii m-au întrebat de ce fac acest lucru și-mi pun gratuit informațiile pentru public. De ce ? Pentru că eu cred că este un domeniu pe care lumea trebuie să-l înțeleagă bine, pentru că este multă ipocrizie și manipulare legată de acest domeniu și nu se poate face o schimbare fără o bună înțelegere și așa văd eu că pot contribui la asta (schimbare, :-) ). Și apoi, chiar este o experiență pe care am luat-o în serios și chiar dezinteresat.


Niciun comentariu: